Często zadawane pytania (FAQ)

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepów eibabo®.

Co robić w przypadku reklamacji?

Chcę złożyć reklamację dotyczącą istniejącego zlecenia eibabo®

Firma eibmarkt® traktuje wszelkie reklamacje bardzo poważnie, tak jakby problem dotyczył nas samych jako zamawiających. Klient jest przy tym najważniejszy. Potwierdzają to liczne międzynarodowe oceny oraz wyróżnienia w badaniach satysfakcji klientów. Jesteś więc w dobrych rękach.

W pierwszej kolejności staramy się do minimum ograniczyć niedogodności związane z reklamacją poprzez działania komunikacyjne i wysyłkowe. W związku z tym konieczne jest, aby komunikacja po obu stronach była ukierunkowana na osiągnięcie celu, precyzyjna i nie generowała dodatkowych pytań.

Podczas realizacji zlecenia nie da się oczywiście w 100% uniknąć problemów. Tym większe znaczenie ma więc niezawodny serwis After Sales w przypadku wszelkich problemów.

Procedura:

W przypadku reklamacji zamówionego artykułu bardzo ważne jest, aby nie odsyłać go od razu bez poinformowania nas o tym fakcie. Najpierw prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. Nasi pracownicy dysponują bogatym doświadczeniem i będą Cię wspierać zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą w szybkim, bezpiecznym i pomyślnym sfinalizowaniu reklamacji.

Prosimy o poinformowanie nas o tym przed odesłaniem towaru, dzięki czemu będziemy mogli przesłać wszystkie istotne informacje dotyczące procedury reklamacji. Można to zrobić telefonicznie, za pośrednictwem e-maila lub w idealnym przypadku bezpośrednio przez „Moje konto” po wcześniejszym zalogowaniu do sklepu (dla zarejestrowanych użytkowników). Obszar Moje konto to najbezpieczniejszy i najszybszy sposób przetwarzania takich spraw.

W obszarze „Moje konto” dostępne jest bardzo czytelne zestawienie Twoich zleceń z wieloma możliwościami komunikacji z osobistym doradcą klienta w języku Twojego kraju. Wystarczy zalogować się w sklepie eibabo®, w którym złożono zamówienie. Logowanie następuje po kliknięciu na symbol ludzika w menu głównym. Po zalogowaniu do desktopowej wersji eibabo® obszar Moje konto znajduje się po lewej stronie. Po zalogowaniu w wersji mobilnej eibabo® należy kliknąć na ikonę menu z 3 poziomymi paskami po lewej stronie. Znajdziesz tam zawartość obszaru „Moje konto”, Twoje osobiste konto klienta.

Wybierz „Przegląd zleceń”. Wyświetlone zostaną wszystkie złożone przez Ciebie zlecenia w porządku chronologicznym. Przy każdym zleceniu znajdują się 3 ikony: Ikona dymku, ikona informacji oraz ikona powtarzania. Za pomocą ikony dymku możesz przejść do terminala komunikacyjnego, w którym znajdziesz swojego osobistego doradcę wraz z całą dotychczasową korespondencją dotyczącą zlecenia. Za pomocą przycisku „Nowe zapytanie do zamówienia” możesz zadać nam pytanie lub przesłać informacje, które błyskawicznie opracujemy. W formularzu kontaktowym jako powód zapytania wybierz „Reklamacja” i jak najbardziej szczegółowo opisz problem.

1

Top 3 FAQs

1. Zakupy na eibabo® bez podatku VAT na terenie UE?

Jeśli zarejestrujesz się na eibabo® jako przedsiębiorca z UE z ważnym numerem NIP, a towary mają być dostarczone poza granice Niemiec, ale na terenie UE, oznacza to dostawę wewnątrzwspólnotową, która zgodnie z niemiecką ustawą o podatku VAT (UstG) jest wolna od podatku.

Przy zweryfikowanym jako poprawny numerze identyfikacyjnym VAT wymagane jest podanie nazwy firmy. Mimo to zawsze ma miejsce druga, manualna kontrola przed potwierdzeniem zlecenia i terminu dostawy. W razie potrzeby wysyłane jest dodatkowe zapytanie dotyczące odbiorcy towarów lub jego pełnomocnika. Informacje te musimy rejestrować ze względu na nasz obowiązek nadzoru i staranności. Podając numer NIP upoważniony nabywca wyraźnie oświadcza jego użycie zgodnie z § 6a (1) nr 3 niemieckiej ustawy o podatku VAT (UStG), art. 42 k (2) w połączeniu z art. 42 c (3) UStR-2008 (wewnątrzwspólnotowe opodatkowanie nabycia). Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi na dodatkowe zapytanie dotyczące numeru identyfikacyjnego VAT, faktura zostanie automatycznie wystawiona z podatkiem VAT.

2. Jakie metody płatności są dostępne na eibabo®?

eibabo® oferuje różne międzynarodowe metody płatności (patrz zakładka Serwis w menu głównym), których dostępność zależy od danego kraju i klienta. Pełny wybór metod płatności dostępnych w Twoim kraju znajdziesz po zarejestrowaniu się w obszarze „Moje konto” lub bezpośrednio w koszyku lub podczas finalizacji zamówienia w kasie.

3. Czy mogę złożyć zamówienie w eibabo® jako konsument (klient indywidualny)?

Ze sklepów eibabo® mogą korzystać zarówno konsumenci (klienci indywidualni), jak i klienci biznesowi na całym świecie (B2C i B2B).

Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji. Twój zespół obsługi klienta eibabo®.

Skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie: Formularz kontaktowy