Często zadawane pytania (FAQ)

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepów eibabo®.

Rabaty i kupony

Czy istnieją rabaty dla dystrybutorów lub stałych klientów eibabo®?

Opublikowane rabaty eibabo® obowiązują jednakowo dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy są to konsumenci (klienci indywidualni), czy klienci biznesowi. Istnieje jednak możliwość ustalenia specjalnych warunków dla niektórych klientów, które dotyczą całego asortymentu albo konkretnych artykułów lub producentów. Takie warunki są sprawdzane i przyznawane zazwyczaj dopiero po złożeniu pierwszego zamówienia i zależą od planowanych obrotów. Ekspertyzę należy wysłać bezpośrednio na adres info@eibabo.com i równocześnie na Lars.Heller@eibmarkt.de lub za pośrednictwem opcji kontaktu podanych na stronie sklepu.

Taka możliwość jest bardzo ciekawa dla stałych klientów eibabo®, którzy są godni zaufania i regularnie składają zamówienia, ale wartości ich zamówień nie osiągają poziomu, który gwarantuje przyznanie rabatu.

1
Jakie rabaty są przyznawane w przypadku dużych zamówień na eibabo®?

Na eibabo® dostępne są dwa systemy rabatowe. Pierwszy z nich to procentowy rabat od wartości koszyka. Jest przyznawany ryczałtowo od wartości towaru i wynosi z reguły od 1 do 6%, począwszy od wartości towarów 1000 EUR, niezależnie od zawartości koszyka. Drugi system to rabat w postaci kuponu rabatowego, który na życzenie klienta jest weryfikowany i przyznawany na jednorazowe zakupy. W tym celu potrzebujemy dokładnych informacji dotyczących ilości żądanych artykułów, nazw artykułów, producenta, numeru katalogowego producenta. Jeśli kupon zostanie przyznany, otrzymasz kod kuponu, który należy wpisać w odpowiednie pole w koszyku, gdzie zostanie rozliczony. Rabat lub jego wartość jest wyświetlany bezpośrednio po uwzględnieniu w koszyku.

Podczas aktywnych promocyjnych kampanii sprzedażowych dotyczących całego portfolio produktów wszystkie ceny zostają bardzo mocno obniżone, a tym samym oba systemy rabatowe stają się nieaktywne. Takie kampanie sprzedażowe są ogłaszane z wyprzedzeniem w eibabo® News.

Nie ma możliwości korzystania jednocześnie z dwóch systemów rabatowych. Jeśli aktywny jest rabat od wartości koszyka, jest on widoczny w koszyku i automatycznie wyświetlany oraz uwzględniany również w szczegółach koszyka. Jeśli rabat od wartości koszyka nie jest aktywny, można poprosić o kupony rabatowe i je wykorzystać.

Oba systemy mają swoje zalety i wady. Zaletą rabatu od wartości koszyka jest to, że niezależnie od typu artykułu / producenta przyznawane są ryczałtowe rabaty, które w przypadku aktywnego kuponu rabatowego mogłyby nie być dostępne, ponieważ ceny są już maksymalnie obniżone albo samo eibabo® lub zakłady przemysłowe nie mogą już przyznać większych zniżek. W przypadku kuponu rabatowego możliwości przyznania rabatu są sprawdzane indywidualnie i obliczane dla artykułów jednego producenta. W rezultacie rabaty mogą być w tym przypadku znacznie wyższe niż 1-6% albo też może nie być możliwości udzielenia dodatkowych rabatów. Indywidualne zapytanie warto wysłać zawsze w przypadku wartości towaru od 5000 EUR. Ekspertyzę należy wysłać bezpośrednio na adres info@eibabo.com i równocześnie na Lars.Heller@eibmarkt.de lub za pośrednictwem opcji kontaktu podanych na stronie sklepu.

1

Top 3 FAQs

1. Zakupy na eibabo® bez podatku VAT na terenie UE?

Jeśli zarejestrujesz się na eibabo® jako przedsiębiorca z UE z ważnym numerem NIP, a towary mają być dostarczone poza granice Niemiec, ale na terenie UE, oznacza to dostawę wewnątrzwspólnotową, która zgodnie z niemiecką ustawą o podatku VAT (UstG) jest wolna od podatku.

Przy zweryfikowanym jako poprawny numerze identyfikacyjnym VAT wymagane jest podanie nazwy firmy. Mimo to zawsze ma miejsce druga, manualna kontrola przed potwierdzeniem zlecenia i terminu dostawy. W razie potrzeby wysyłane jest dodatkowe zapytanie dotyczące odbiorcy towarów lub jego pełnomocnika. Informacje te musimy rejestrować ze względu na nasz obowiązek nadzoru i staranności. Podając numer NIP upoważniony nabywca wyraźnie oświadcza jego użycie zgodnie z § 6a (1) nr 3 niemieckiej ustawy o podatku VAT (UStG), art. 42 k (2) w połączeniu z art. 42 c (3) UStR-2008 (wewnątrzwspólnotowe opodatkowanie nabycia). Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi na dodatkowe zapytanie dotyczące numeru identyfikacyjnego VAT, faktura zostanie automatycznie wystawiona z podatkiem VAT.

2. Jakie metody płatności są dostępne na eibabo®?

eibabo® oferuje różne międzynarodowe metody płatności (patrz zakładka Serwis w menu głównym), których dostępność zależy od danego kraju i klienta. Pełny wybór metod płatności dostępnych w Twoim kraju znajdziesz po zarejestrowaniu się w obszarze „Moje konto” lub bezpośrednio w koszyku lub podczas finalizacji zamówienia w kasie.

3. Czy mogę złożyć zamówienie w eibabo® jako konsument (klient indywidualny)?

Ze sklepów eibabo® mogą korzystać zarówno konsumenci (klienci indywidualni), jak i klienci biznesowi na całym świecie (B2C i B2B).

Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji. Twój zespół obsługi klienta eibabo®.

Skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie: Formularz kontaktowy