Często zadawane pytania (FAQ)

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące sklepów eibabo®.

Rejestracja i logowanie

Nie pamiętam hasła! Co muszę zrobić?

Jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i przy logowaniu nie pamiętasz hasła? To żaden problem. Pod maską wprowadzania adresu e-mail i hasła znajdziesz link „Nie pamiętasz hasła?” Wpisz do formularza znajdującego się pod tym linkiem swój adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia i wyślij zapytanie. Po sprawdzeniu przez system otrzymasz automatycznie e-mail z nowym, losowo wygenerowanym hasłem. Zaloguj się za pomocą tego hasła, a następnie zmień hasło na swoje własne w obszarze Moje konto w zakładce „Dane osobowe”.

1
Jestem nowym klientem. Czy wybrałem odpowiedni sklep eibabo® i język?

eibabo® jest dostępny w wielu krajach, w sumie w 14 językach. Z tego powodu przed złożeniem zamówienia należy wybrać właściwy sklep. Na przykład niemiecki sklep eibabo® można znaleźć pod adresem www.eibabo.com oraz www.eibabo.de. Każdy sklep krajowy może dysponować kilkoma językami, na przykład www.eibabo.fr oferuje 4 języki (francuski, hiszpański, angielski i niemiecki).

Po zalogowaniu szczegóły dotyczące Twojego zamówienia znajdziesz jednak tylko w tym sklepie, w którym rzeczywiście zostało ono złożone. Należy również pamiętać, że cała korespondencja i wszystkie szablony wiadomości e-mail są w języku wybranym podczas składania zamówienia.

Typowe wiadomości to na przykład:

Techniczne potwierdzenie wpłynięcia zamówienia wysyłane przez system (automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail)
Potwierdzenie przyjęcia zlecenia i terminu dostawy
Informacja ogólna
Odrzucenie zlecenia
Anulowanie
Potwierdzenie wpłynięcia płatności (w przypadku metody płatności „Zapłata z góry”)
Opóźnienie dostawy
Informacja o dostawie z linkiem do śledzenia przesyłki
Wpłynięcie reklamacji

1
Zalogowałem się na eibabo®, ale nie mogę znaleźć swoich zamówień!

Po zalogowaniu szczegóły dotyczące swojego zamówienia znajdziesz tylko w tym sklepie, w którym rzeczywiście zostało ono złożone. Sklepy eibabo® oraz ich wersje językowe/ podsklepy to różne systemy. Udostępnianie danych dotyczących zamówień pomiędzy różnymi podsklepami nie jest (obecnie) możliwe. Należy więc sprawdzić, czy zamówienie rzeczywiście zostało złożone w sklepie, w którym właśnie nie można znaleźć danych (eibabo.com lub sklep krajowy lub sklep w innej wersji językowej). W razie wątpliwości w każdej chwili chętnie pomożemy i sprawdzimy to dla Ciebie. Skontaktuj się z nami za pomocą możliwych danych kontaktowych i podaj wszystkie informacje istotne dla weryfikacji, takie jak na przykład adres rozliczeniowy i adres dostawy, ewentualnie numer klienta i informacje dotyczące zamówienia (co i kiedy zostało zamówione).

1
Nie pamiętam hasła! Co muszę zrobić?

Jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i przy logowaniu nie pamiętasz hasła? To żaden problem. Pod maską wprowadzania adresu e-mail i hasła znajdziesz link „Nie pamiętasz hasła?” Wpisz do formularza znajdującego się pod tym linkiem swój adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia i wyślij zapytanie. Po sprawdzeniu przez system otrzymasz automatycznie e-mail z nowym, losowo wygenerowanym hasłem. Zaloguj się za pomocą tego hasła, a następnie zmień hasło na swoje własne w obszarze Moje konto w zakładce „Dane osobowe”.

1

Top 3 FAQs

1. Zakupy na eibabo® bez podatku VAT na terenie UE?

Jeśli zarejestrujesz się na eibabo® jako przedsiębiorca z UE z ważnym numerem NIP, a towary mają być dostarczone poza granice Niemiec, ale na terenie UE, oznacza to dostawę wewnątrzwspólnotową, która zgodnie z niemiecką ustawą o podatku VAT (UstG) jest wolna od podatku.

Przy zweryfikowanym jako poprawny numerze identyfikacyjnym VAT wymagane jest podanie nazwy firmy. Mimo to zawsze ma miejsce druga, manualna kontrola przed potwierdzeniem zlecenia i terminu dostawy. W razie potrzeby wysyłane jest dodatkowe zapytanie dotyczące odbiorcy towarów lub jego pełnomocnika. Informacje te musimy rejestrować ze względu na nasz obowiązek nadzoru i staranności. Podając numer NIP upoważniony nabywca wyraźnie oświadcza jego użycie zgodnie z § 6a (1) nr 3 niemieckiej ustawy o podatku VAT (UStG), art. 42 k (2) w połączeniu z art. 42 c (3) UStR-2008 (wewnątrzwspólnotowe opodatkowanie nabycia). Jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi na dodatkowe zapytanie dotyczące numeru identyfikacyjnego VAT, faktura zostanie automatycznie wystawiona z podatkiem VAT.

2. Jakie metody płatności są dostępne na eibabo®?

eibabo® oferuje różne międzynarodowe metody płatności (patrz zakładka Serwis w menu głównym), których dostępność zależy od danego kraju i klienta. Pełny wybór metod płatności dostępnych w Twoim kraju znajdziesz po zarejestrowaniu się w obszarze „Moje konto” lub bezpośrednio w koszyku lub podczas finalizacji zamówienia w kasie.

3. Czy mogę złożyć zamówienie w eibabo® jako konsument (klient indywidualny)?

Ze sklepów eibabo® mogą korzystać zarówno konsumenci (klienci indywidualni), jak i klienci biznesowi na całym świecie (B2C i B2B).

Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji. Twój zespół obsługi klienta eibabo®.

Skorzystaj z formularza kontaktowego i zadaj nam pytanie: Formularz kontaktowy